Day by day - K.I.L.L. - Katie Isele Lestrange-Loasence - Blog.hr
30.04.2008.
Day by day
Dan po dan Božić je sve bliže. I praznici. Od one noći prošla su 2 tjedna. Edward mi je neke stvari pobliže objasnio. Moraju se naći jednom, dvaput na tjedan u šumi po noći kako vi vampiri (glupo zvuči, ali tako je) popili dovoljno krvi. Ubiju pokoju životinju i...nećemo sad u detalje, uglavnom, to moraju raditi da ne bi napali nekog učenika. Isto tako vukodlaci se moraju hraniti. Ne mogu piti nikakve napitke jer se još razvijaju, dio njih i dalje je ljudski, pa im nije dozvoljeno. Dumbledore ih je primio u školu jer imaju magijske sposobnosti, i zato jer, kako „plemenito“ kaže ravnatelj, „svatko s imalo magijske sposobnosti kakav god bio i u kakvoj god obitelji živio zaslužuje ići u Hogwarts“.

***

Lizz je dosta dobro.Rane su joj se zacijelile. Oporavila se, ali govori čudne stvari. Da ju je netko gurnuo. Da ju žele ubiti. Zbog toga i nije izašla iz bolnice. Mi ju posjećujemo svaki dan. Uskoro će izaći. Tako je odlučila madame Pomfrey. Samo ćemo, bolje rečeno ja, morati paziti da svaki dan ujutro i navečer popije čašu lijeka (neki Hallumed, nikad čula). I do praznika.

Image Hosted by ImageShack.us


***

Dana je postala neobično strašljiva. Okreće se na svaki šum od onog napada. Još ne znamo tko ju je napao. Ali tko kaže da ne laže? Sve je čudno.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

***

Vratila se Lana. Zaključili su da je bila pod Imperiusom. Lažu naravno. Ona je tiša nego inače. Promjenila se. Obećala je da ćemo pričati dan prije badnjaka (odlaska na praznike). Dakle za 5 dana. Ima posla. Mora nadoknaditi sve dok je nije bilo.

Image Hosted by ImageShack.us


***

Peter i Draco nisu si više najbolji. Malo se druže. Mislim da je stvar u Lizzie. Obojici se sviđa.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

***

Aicha se neko vrijeme pravila da ne postojim. Mislila je da sam glupa umišljena kuja. Nisam takva, ali ja ne mogu objasniti to nekim ljudima. Pomalo je žalim. Gubi prijatelje. No, s Annom je uvijek bila super. I sad je. Njih dvije su kao prst i nokat. Dvije idu, troje je nikako. Radilo se o curi i dečku ili prijateljicama. Izbacile su me kao zadnje smeće. Bez ikakve riječi. Prestale pričati sa mnom..
Doduše, sad pričam s Aichom. I s Annom. Ali nije kao onda. No, pretpostavljam da je sve bila laž.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Image Hosted by ImageShack.us


***

Počela sam se više družiti s Ponči i Agi. Fora cure. Simpatične, vesele.. Nisu dvolične.

***

Upoznala sam još dvije cure. Amy i Bellu.
Amy je u Ravenclawu i iz Švicarske je. Animagus je, a pretvara se u crnu panteru. Kao i Anna. Neobično. Ali Anna je nekako veća i opasnije izgleda. Patronus joj je vidra. Kaže da je nespretna, ali ja to ne primjećujem. Vjerojatno zato što nije jedina. I ja sam tu. Zabavna je.
Bella se zove isto kao i moja mama. Bellatrix. Zapravo ona mi je izgubljeni rod. Živjela je s majkom Anette i ocem Teodorom u Rumunjskoj dugo vremena, a ove školske godine vratili su se ovdje. Romana joj je sestra. Vidi se sličnost. Obje su crne kose, očiju i odjeće i vampirice su. Bellatrix voli Napitke, a isto tako i Snapea, te svira gitaru. Romana voli Astronomiju. Bella je super društvo. Drago mi je što je Slytherin. Iskrena je i simpatična.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


***

Fred i George postavili su mi zamku. Uglavnom stala sma u njeno područje i bila sam polivena svim mogućim bojama i prskalice su vikale: „Gaduro! Zar si nas zaboravila?“.
O Bože, kako sam se smijala. Ispričala sam im se i obećala da ćemo se više družiti, a onda su počeli plesati neki njihov ples veselja. Meni su ličili na Indijance.
A i morala sam razgovarati s Georgeom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

***

Posjetila sam i Amber. Sutra ide kući. Saznala sam da ima dvije mlađe sestre. Maria ima 8 godina, a Brigitte tek 2. David se seli u neku drugu čarobnjačku školu. Patrood. Negdje u Mexicu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

***

May dugo nisam vidla pa nismo pričale. Nikako da ju vidim na hodniku.

Image Hosted by ImageShack.us


***

Marionette (bivša Margaret ili Magy) također je došla. Jučer smo razgovarale. Morala je biti kakva je bila. U Redu feniksa je. I roditelji su joj pa je i ona. Rekla je da više neće imati posla za Red feniksa koji se tiče mene. Ne želi da se nešto ispriječi ispred našeg prijateljstva. Volim ju (kao frendicu).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

***

Vremena se mijenjaju. Jedva čekam praznike. Bit ćezanimljivi. U to sam sigurna. Doma putujemo Za Badnjak i vraćamo se za 2 tjedna. Biti ću doma (kod tete i tetka) s Tomyjem, u sjedištu smrtonoša i nekoliko dana kod Lizzie.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Eto! Uživajte! Nije loše. U planu (znam što će pisat otprilike) mi je još 5 postova samo ih trebam napisat. I opet kažem ne mogu pisat zbog obaveza. Odužit ću vam se kad počnu ljetni praznici.
I oprostite zbog ovog ispod slika.
I nadam se da su vam ok. Potrudila sam ih se nać. Da post bude malo ljepši kad već nije duži.xD.
23:29 - Komentiraj ( 93 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Opis bloga
Zapamtite, život je igra i san. I lijepa čarolija istovremeno.

I slobodno vjerujte u bajke i čarobnjake, barem još neko vrijeme.
Postoje stvari koje se ne mogu uvijek vidjeti, a sigurno znate da postoje.
Možete li uvijek vidjeti nadu, vjeru, ljubav, plemenitost, ljepotu...?




From the beginning
1. Opet
2. Sanjarenje
3. Animagus
4. Strašna stvarnost
5. Prijatelj u tuzi
6. Bella
7. All clear, or not...
8. Pain
9. New day. New hope.
10. This is the day...or not?
11. Got you
12. Show must go on...
13. Not bad
14. Sunday.Bloody sunday.
15. Day by day
16. Begin of total cataclysm
17. Prophecy
18. Holiday refresh

Likovi
Katie Isele Lestrange-Loasence - K.I.L.L.



Sreća nikad ne daje;
ona samo posuđuje.


FAMILY
Bellatrix Lestrange


Rodolphus Lestrange


Tomy Lestrange


Brian Lestrange


Helena Loasence


Monica Lestrange


FRIENDS OR FOES

SLYTHERIN
Bellatrix Black


Elisabeth Blake


Draco Malfoy


Edward


GRIFFINDOR
Fred i George Weasley


Ruta Kate Carlos


RAVENCLAWE
Erin Daaé


HUFFELPUFF
May Stox


Kimberly Lu Fox


GHOSTS
Amber Hannah Jo Lennon

Linkovi
HPFF (abecednim redom):
u uređenju

FORUMI
Hogwarts
Forum.hr

BLOGOVI S DIZAJNIMA
Ballerina world
Evil Fairy



Copyright © by Katie Isele Lestrange-Loasence 2007-2011
All rights reserved.


credits
duckdz. - x x x